tomten är far till alla barnen!

hitta mönster idag på tygaffären, och tyg troligtvis. gött! sen skulle jag ju inte köpa nåt men det blev en skitsnygg väst ! från vero moda:) ska lägga upp bild en daaag... men men sen blev det en pizza o vitlöksbröd o sallad.. fyfan , kan inte slösa pengar såhär.. ska ju faktiskt köpa nya saker till lägenheten!:P

en sak jag kom på också , jag kan inte hålla på och äta massa skit. jag köpte ett träningskort för första gången i mitt liv, har knappt använt de heller.. på grund av massa saker.. träna e inte min grej men jag måste för min rygg
i första hand faktiskt så egentligen har jag inget val.. ååh. men men de löser sig.. jag o jennie tittade på tomten är far till alla barnen nyss :) ps. gött slut på paradise hotel, men ändå .. nu kommer de komma ny skit! ;)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0