idol,greys anatomy, och one three hill..

har tittat på tv för ovanlighetens skull nu när jag är hemma igen från turkiet:) mariette e för bra asså(Y)
jaa de e väl det enda som hänt idag! i stort sett.. och en pizza vesuvio så klart!

var i side en vecka med min vän charlie, åkte den 16 o kom hem den 23 tror jag det var:) det är ju slutet på säsongen nu så, det var ju ganska lugnt där borta men det är väl skönt ibland det med. hade hellre åkt till alanya men , det blev som de blev! om man är ung e det roligare i alanya det är mer att hitta på där. mycket party ställen om man gillar de.. var där förra året det var också slutet på säsongen men hehe aa de var sköjj iaf! om jag fick resa hela mitt liv varannan vecka hade jag gjort det , bara åka runt.. det är så tråkigt på samma ställe hela tiden :S..men men har man inte mycket pengar så får man ta det lite då och då! ska lägga upp lite bilder här nu. från min dåliga sony eriksson mobilkamera :P så blir det när man har gjort sönder sin riktigt kamera och inte hinner köpa en ny :/ to bad..
efes öl, den e helt okej faktiskt!
på stranden med en öl..
en liten bild på hotellets pool.. apaya apart hette det! ganska bra hotell. men bufèn på den turkiska aftonen va riktigt dålig. så om ni åker dit gå inte på den! inte värt pengarna alls. 20 lira , alltså hundra spänn för en maträtt o massa grönsaker? maten var inte ens god. och sen ett litet uppträdande då..
hotellets pool

balkongen och lattjade lite.. kul


godaste pizzan här, när vi hoppade av tre mil innan "vi skulle till alanya" men hamnade tydligen fel.. åh

balkongen challe ser glad ut som vanligt"

åh vad trött jag blir på dåliga bilder.. jag vill ha en kamera!

ha ha. den här får avsluta det hela, pallar inte ladda upp fler.. detta var ett av dom roligaste tillfällena iaf:D


men som sagt skulle hellre åka till alanya än side..

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0