SATC !

fan vad jag längtar till den nya sex and the city filmen!!!!! yeeeeessss.. den 28 maj 2010 då är det comeback!
det måste vara den bästa serien någonsin, varför är det så många killar som inte gillar den? hmm
läste även någonstans att prince of persia har premiär samma dag, med jake gyllenhaal, undra vilken flest kommer titta på.. själv så gillar jag inte action så värst mycket kanske 2 filmer bara eller något.. con air till ex.

nuuuuuu så har jag iaf sminkat mig, och så kom jag på att jag ville måla en av mina hyllor vit. eftersom de flesta möbler av någon konstig anledning är vita här, förutom soffan då. och en hylla som jag veeeerkligen tänker slänga ut för den är hemsk! jag skänker gärna bort den gratis. och de fula tv bordet!
happ men nu var de ju så att jag har färg.. men ingen jävla pensel? åh.. alltid är det nåt som krånglar, kan man måla med en strumpa eller`? haha det går säkert, men hur bra blir det är frågan ...
i slutet av denna månaden har jag funderat på IKEA. skulle då behöva köpa ungefär 3-4 hyllor. ett tv bord och en byrå har jag tänkt mig.. även lite småprylar som ljus och gardiner .. just det ett badrumsskåp också! och det viktigaste nästan lampor ! glöm ej !!! ja det är mycket man behöver när man flyttat... får ta det lite då och då när jag har pengar till det... en soffa blir de väl också tids nog. får ha den lila sålänge haha:P
gardinerna passar inte alls in och fyfan vet inte vad jag ska säga.. men snart blir det några andra haha:P
äpplegardiner hahahha... ja dör.

ska leta efter nåt att måla med nu hejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0