sexmissbrukare?

har tråkigt , och är uppe sent som vanligt !
kollar på tv, missbrukare.. hur kan man vara sexmissbrukare egentligen.. i dont get it. en kille på tv:n som är bög, har legat med mer än 500 killar...och som jag uppfattade det hade han en kille hemma också haha whaaat..
plus massa könssjukdomar. jag tycker synd om honom uush för det. men hur hamnar man i en sån situation? det är intressant.

borde nog sova egentligen, men jag är ju en riktig nattuggla såå det får bli ett tag till!

såg på kanal5s hemsida nyss en tävling man kan vinna sexleksaker .  guud så roligt ! haha, inte för jag tänker delta. men i alla fall så håller den på till 14 oktober...



http://kanal5.se/web/guest/fragaolle/tavling?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_3Xgi&_K5AV_INSTANCE_3Xgi_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_3Xgi_articleId=2093151&_K5AV_INSTANCE_3Xgi_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_3Xgi_version=1.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0