fredag ! och lite fest..

pappa var här nyss och hälsa på lite, vi bytte mitt 3 abonnemang 3- 99 pott lr va de nu heter.. till fast pris alltså 599:- .. hoppas det är bra nu:P de e så jävla dyrt annars... har nog betalat runt 800-1000 kr annars.. men nu så!
hoppas man inte blir lurad... igen. de känns som ja brukar blir de!

köpte nya lösögonfransar nu igen, från kicks 110 black, tycker det är en bra storlek! det blir så lätt att måla på mascaran då, jag som irriterar mig när inte ögonen ser likadana ut och får damp.. well.. så är de med det..

ikväll blir det väl lite öl antar jag... får väl se!

ska först bygga på brännan lite, men hur ska det gå med en aaasbränd näsa :S får lägga blött papper på:P

dom här ser så avanserade ut, och det e redan svårt för mig haha.. men det känns som att dessa skulle bli snyggare :P och man kan sätta dom hur man vill! behöver tips asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0