jahaja!


:) kom hem imorse när det nu var igen, och har sovit lite förut, så kom pappa hit och tjöta på mig. great..
åt ostfrallor för 2 minuter sen.. de va la gött!
vad händer sen då, jaaah ja vet inte asså.. kanske spelar lite sims snart.. fan va knepigt the sims 3 är, asså gubbarna åldras ju medans ja spelar i ett anna hus till ex.. hmm.. sen när ja skulle spela på de andra huset igen va mamman döö.. kul då!
vill bara att mitt hår ska växa snabbare nu, och återhämta sig! måste vänta typ en månad sen kan jag gå till frissan igen, var där nyss för att fixa lite.. klippte mig själv i förrgår med, vet inte om ja vågar att frissan klipper mig:/ haha!
köpte iaf schampoo med olivolja i, så ska se om de blir nån förbättring.. och en hårinpackning från nivea!

inte en sån här, men nästan likadan , större också..

jag ska aldrig sluta hoppas på att det blir långt igen! tänkte på när jag gick i sexan o hade till brösten, sen klippte jag av till örat / som jag alltid gjorde då vet inte varför men..de såg förjävligt ut.. sen nästa år va de lika långt igen? ååhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0