idiotiska människor

vet ni vad ni kan dra åt helveeete för jag är så less på er! och ja tänker inte lägga mer energi .
det kanske är lättare att bara vara snäll ? :)
och passar inte det så stick då! I DOONT CARE


idag har jag inte gjort så mycket, drog ut med sara lite på dan bara , hände inte så mkt.. sen drog jag hem käka pizza och såg på film.

dagens filmtips blir alltså:

the roommate ! genret skulle jag kalla thriller , handlar om en psykiskt störd tjej. oosv





ja den får la hmmmmm... 5 J av 5 möjliga skulle jag tro :) ganska bra film faktiskt , gillar störda filmer.. fast lite mer störd kunde den ju vart kanske ;)

nu ska jag se på mindhunters , se vad de är för nåt:p , ville se bug men det får bli imorgon!



föresten kom jag ju hem från cypern i lördags , aa jag ska berätta om den resan snart så! och lite bilder med :)

men nu blir de hejj då och nattii!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0