nuu kör jag! lchf metoden..

var nyss och handlade inför lchf som jag startar imorrn! nu jävlar :P får se hur detta går!
men bara man har ett mål så går allt bra...


ska väga mig imorgon, får väl gå till något gym och göra de, kommer få ångest över att se vad den visar men den siffran kommer ju ändå att ändras förhoppningsvis:)

inköpslista !

1. bacon
2. fetaost
3. eco ägg
4. turkisk yogurth
5. gurka
6. tomat
7. sallad
8. lax
9. kolsyrat vatten
10. hjordnära ekologisk mjölk 3% , vet inte om jag köpte rätt. ? får kolla upp det innan imorgon.


så jag tänkte iaf såhär!

frukost.

yougurth ( kanske ska köpa lite bär att ha i )
 
eller ägg och bacon


lunch.

sallad med ingr.

- sallad, gurka , tomat, lax , fetaost !

mellanmål.

yogurth kanske? eller en bit skinka ? får se, ja har aldrig ätit mellanmål innan men det är nog dags nu.
de kanske blir sallad då med:P, kommer väl bli enformigt.. men ja ska göra mitt bästa för att hitta en massa goda recept! :)



imorrn börjar allvaret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0