mitt 3 abonnemang??



jag är verkligen inte bra på att behålla mobiler, har nog förstört 5 stycken på 3 år ojojoj to bad!

japp jag köpte en sådan här mobiltelefon "abonnemang från 3..
99 kronor i månaden!, 3000 gratis sms.. men det är just det med säljare dom undanhåller information, om man inte frågar om det vill säga.  ja satte en samtalsgräns så fort som möjligt, på kanske 100 , 150? eftersom jag har en annan telefon också. men just de när ja hade gått över den gränsen , då kunde jag varken skicka sms eller ta emot samtal. ingen täckning.. va det någon som sa nåt om detta nope! .. så jag fick höja , och höja gränsen igen..
men jag är rätt duktig ändå.. förra räkningen gick bara på 200 drygt..
jag vet inte om jag gillar abonnemang så mycket , men det var kul med en ny telefon haha:P

 

det är jävligt gött att ugly betty, och desperate housewifes har börjat iaf! lovvvveee it! och greys såklart som är idag yeeesss! izzie e ju så söt hoon..

skräckfilmer är ju det bästa jag vet!!!!, men nu har jag sett för dåliga de senaste dagarna. man börjar ju jämföra när man sett skitmånga till slut.. blev lite besviken på final destination 4, iofs såg jag den inte i 3d men.. dom innan va nog bättre ändå:) såå nu har jag kollat på lite komedi, "the proposal" med sandra bullock bland annat, den filmen var så himla rolig! haha:) måste ses.. väntar tills jag ska se denna--> den verkar också superkuuul!


hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0