ååh...

aa asså.. jag e helt jävla uttråkad idag! för det första händer det inte ett skit i lilla lidköping ( iofs samma sak jämt)... för det andra så regnar det hela tiden.. för det tredje så e jag lite ledsen över att ni ska åka.. kommer ni tillbaka? hmm man vet aldrig.. jaja.. sånt är livet:) önskar att jag också kunde åka! men men det är ju bara mitt eget jäävla fel!.. varför e man så blind? varför kan man inte bara dra ifrån allt.. åååh jaja..

ska väl snart ta mig en dusch!, fixa mig lite osv...

måste kolla runt lite på internet efter snygga kläder också, så kanske jag blir gladare! haha..
tips på någon bra sida????? :D

vill även sätta i extansions som jag aldrig gjort.. har bara haft clips som funkat ganska fint :)
meeen vågar jag, de känns som de kommer slita mkt, fast dom säger att de sliter mer med clips hos frissan"
för när man tar ut extansionsen sen,, så e de ju normalt att man tappar kanske 100 hårstrån per dag.. och när man inte sett sitt eget på ett tag, så känns de bara tommare...


MEEEN ja... nu ska jag väl fortsätta titta lite på datan.. sen så drar jag ut nånstans!



ha det fint:)



bild från hotellrummet i halmstad, med en mariestadsöl vid sidan! mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0