film.

jag älskar film, såg några igår.. så nu har jag sett the descent 1 och 2 med! dom va ganska bra faktiskt :)
hatar när man sätter på en jävla skräckfilm, och så är de någon skit som nån har klippt ihop med sin webcam nästan! haha men jag älskar skräckfilm mest av allt!  nu har jag sett alla känns de som, så snälla gör fler bra tack! inga jävla b filmer..

får gå över till drama sålänge, det är bra det med... har hittat några ja vill se här.
får ta och skriva oppp de så jag kommer ihåg;)

1. flickan
2. precious
3. ice castles
4. brothers, hennes man åker iväg på uppdrag (krig nånting tror jag de var), hans bror kommer hem till dom som precis kommit ut ur fängelset. hon får besked om att hennes man avlidit, där emellan uppstår romans mellan brodern och henne. sedan en dag kommer hennes man hem igen... med jake gyllenhaal och natalie portman i huvudrollerna ;)
(denna filmen ser jag verkligen fram emot att se , hoppas den inte gör mig besviken..)
5. stenhuggaren
6. the stephfather
7. north country
8. gifted hands, the ben carson story
9. down in the valley
10. the machinist
11. beyond a resonable doubt
12. personal effects





ska laga mat sen.. hm ska man ta fiskbullar,,kött elle pancakesss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0