fest hela helgen!!

fredags var vi iväg på födelsedags fest hos fanny.. de va trevligt.. sen efteråt gick vi till campingen
lördags blev de pizza o lite fotboll o grejjer. sen fest igen hemma hos kristian.. sen campingen igen..
rolig helg :) fast idag mådde jag tamefan skit asså :S

well well .. imorgon bär de av till en "arbetsintervju" typ klockan 3 ! helt sjukt vad glad jag blev när dom ringde i fredags.. har liksom vart helt utan jobb hur länge som helst., totalt förjävligt asså , skitrist..
men men detta är ju underbart kul..

på park lane för ett tag sen.. askul kväll :D:D


natti på er kära läsare, nu ska jag kolla på tusen gånger starkare och sen änglagård 3dje gången gilt.. tråkigt att jag inte hittade några skräck men :/ jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0