barn med cancer.

http://svtplay.se/v/2514381/dokumentarfilm/barn_med_cancer

kolla på den här dokumentär filmen om barn och ungdomar som har cancer, den är tillgänglig till den 27 sept.
fan vad livet är grymt..



jag ska själv gå och kolla upp mig för cancer..
min mormor dog i cancer .. och i vissa fall kan den vara ärftlig.
jag är skiträdd , det är hjärtskärande att se alla er som har det, att inte veta när man ska dö, om man ska dö...
och alla dom som inte klarade sig.

för några år sedan var jag och kollade upp mina bröst, då hittade dom ingenting. jag tror ja gjorde så kallad mammografi.. fick någon gele på, och sen höll dom en sak över brösten och tittade på en skärm.. jag var inte så gammal då.. minns att jag var rädd, för att jag fick en gammal man som undersökte mig hehe..

men jag tycker man ska kolla sig lite då och då, för man vet aldrig .. livet kan vända på en minut.








"den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet, utan de goda människornas tystnad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0